Annons:
Etikett09-relationer
Läst 3676 ggr
eeeeeee
6/22/10, 1:06 PM

Känner av din tvilling

Detta är en fråga till er alla som har en tvilling. Man har ofta hört om att tvillingar har speciella band. har ni någon gång känt av något eller uppfattat något som detta mellan dig och din tvilling. Jag och min tvillingsyster känner väldigt tydligt av när den andre mår dåligt.

november 2005 hade vi en väldigt hemsk och jobbigt situation. jag bodde i Usa, hade bott där i en månad ungefär. och min syster var kvar i Sverige. En natt vaknade jag helt förstörd, jag grinade, mådde jätte dåligt och hade djup ångest. visste inte ens varför. bara vaknade så. när jag lyckats lugna mig tog jag telefonen och ringde min syster ( ca 6 timmars tidsskillnad) och frågade vad har hänt. det jag gick till svar var att jag kan inte prata med mig. en vän till oss fick berätta vad som hänt. min syster hade blivit våldtagen.det är ingen trevlig historia att höra. men det var första gången vi verkligen känt av varandra. efter det, om vi mår lite konstig så ringer vi varandra först. för att se hur den andre mår. någon som haft något sådant här? förhoppningsvis i något mer positivt sätt?

Annons:
giffan
6/22/10, 6:37 PM
#1

FY 17 vad läskigt, jag ryser verkligen och lider med er.

Men på¨något sätt så verkar det rätt bra att kunna känna av varandra.

Jag har försökt prata med min apojkar, men de är nog lite för små för att sätta ord på känslor.

Men jag vet när de va mindre så kunde man tydligt märka när den ena var sjuk, då va den andra så snäll och hjälpsam, om det har något med kännslan för varandra vet jag inte.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: