Annons:
Etikett02-medlems-presentation
Läst 4247 ggr
giffan
2010-03-12 11:56

Presentation

Tänkte ge er en kort beskrivning om vem jag är, och hoppas att flera ville göra det samma.

Jag heter Anneli Lundegård är född 1972 i florida. Jag är adopterad därifrån och är uppväxt i Uppsala.

Sen har jag flyttat runt lite… bodde bla i danmark ett par år.

Mitt första barn föddes -93 och sen fick jag tvilling pojkarna -99

Jag älskar alla djur! ( inte myggor så mkt, men några kan ju få finnas) Djur för mig, det ger mening med livet.

Har startat sajten adopterade.ifokus och har även nu tagit över sajten tvillingar.ifokus.

Är det något ni vill veta så går det att fråga… du vet frågar man inget får man inget veta!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
giffan
2010-03-18 15:46
#1

putt ingen mera som vill presentera sig?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

[iurochskur]
2010-03-18 16:03
#2

Jodå!

Hej alla!

Jag heter Maria och är en tjej på 30 år, född i stockholm men har bott dom senaste 6 åren i Västerås (numera Surahammar 2 mil ifrån). Jag har två döttrar och en sambo som snart ska bli make.

Mina döttrar: Alice 6 ½ år och Tuva 4 år. Dom är lika djurtokiga som jag och det har resluterat i att dom deltar aktivt och hjälper mig med min uppfödning här hemma. Vi föder upp vintervit dvärghamster och roborovski.

Vill ni veta mera om dvärghamstrar så kika in min sida: www.guldgruvans.minwebbplats.se

I övrigt så är jag Medarbetare här på tvillingar iFokus.

Ramses_Malin
2012-01-08 12:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hejsan

**Malin heter jag och är tvillingmamma till 2 busfrön på snart 8 år, Kalle o Tuva.

Bor i Enköping med sambo, barn, katt, hund o kaniner. Älskar att hänga i skogen med hunden och pyssla med mitt hem. Tycker om den vita shabby chic och lantliga heminrednings stilen så jag försöker skapa ett sånt hem men det tar sin lilla tid;)

Barnens aktiviteter ta mycket av min fritid……handboll, fotboll, innebandy och ridning…….ja det blir en del när man ska vara på flera ställen samtidigt;) men allt fixar sig;)

Det var lite om mig!

Kram Malin**

Ramses_Malin

Veronica
2012-02-24 09:03
#4

Hej hej! Fick igår chockbeskedet att vi väntar tvillingar! Har inte helt tagit in det ännu, kommer nog att ta sin lilla tid då jag fick reda på att jag var gravid i v18 förra veckan…. Har en flicka på 3 år och en pojke på 10 månader sedan innan och skulle inte ha flera barn. Satte in en kopparspiral och har inte haft en tanke på att jag skulle kunna bli gravid då. Men men, det löser sig på nått sätt. Omgivningen har tagit det hela positivt iaf, har många som vill hjälpa till. Min lillasyster skrek och skrattade rakt ut när jag berättade, hon hade tom haft på känn att jag var gravid men inte velat säga nått. Min sambo tog det bra iaf, han skrattade och sa att det var ju typiskt att det skulle bli två den här gången. Sedan började han att kolla efter en ny bil ;-)

Amor vincit omnia

Ramses_Malin
2012-02-27 23:12
#5

#4 hej Kan bara säga grattis, du har något väldigt fint och speciellt att se fram emot. Du har ju redan 2 barn så du vet hur viktigt det är med rutiner…… Men jag säger bara nu kommer det bli supervoktigt att inte sväva ut för mycket från rutinerna. Till slut kommer dom synka varandra väldigt bra…… Lycka till och se det possetivt för många i din omgivning som du inte känner kommer ha många åsikter om hur jobbigt det är med tvillingar. Se dom som små mirakel och en vacker gåva Kram malin

Ramses_Malin

giffan
2012-02-28 21:59
#6

Kul att ni har skrivit här.

Jag har varit helt utan telefon och internet sen i december, men nu är jag nog i gång… hoppas jag.

#3 Naw så gulliga!

#4 Grattis till tvillingar det är skit kul!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: