Annons:
Etikett11-roliga-händelser
Läst 1844 ggr
MyTwiggs
2008-02-14 21:12

Helt otroligt!

Hallå! Jag och min syster är enäggstvillingar och jättelika. Vi har verkligen ett gemensamt liv. Vi flyttade i sär när vi flyttade hemifrån, och båda blev så sjuka att vi las in på skillda psykenheter innan vi insåg att det var varandra vi saknade. Nu har vi skaffat en lägenhet tillsammans och inser att vår familj är vi två och våra katter…

en rolig händelse som ägde rum för några år sen:

Min syster Myra satt och slösnackade med en kille på internet. De pratade med varandra för att de gillade samma band. Det gick några veckor och de hade kontakt med varandra, tillslut över telefon. Sen bestämmde de sig för att träffas…

När de träffades så kännde de någon slags gemenskap… på ett märkligt sätt.. De blev förälskade.

Efter någon vecka kom det fram att han hade en tvillingbror… och inte nog med det: DE ÄR FÖDDA EXAKT SAMMA DAG SOM VI!

Snacka om sammanträffande! När jag träffade hans tvilling sen så hettade det till lite.. men det gav sig för oss alla fyra och nu är vi vänner :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Annons:
paronskrutten
2008-02-14 21:15
#1

Oj, vad kul :)

Välkommen, förresten, har inte sett dig skriva innan.

/Helena, aka Paronskrutten, medarbetare

Helena

MyTwiggs
2008-02-14 21:17
#2

Ja, det var jättekul! Hittade tvillingar i fokus idag… jätteroligt ju! Jag som bara har hängt på kattnördarsidorna ;)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Wiizy
2008-02-28 00:39
#3

wow, häftigt! :)

Linda-Lou
2008-02-28 09:19
#4

Välkommen=) Gud vad roligt! Det låter som det jag och syrran drömde om…vi fantiserade om att träffa tvillingbröder.

MyTwiggs
2008-02-28 10:20
#5

# 4 Ja, det var kul faktiskt :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[BeautifulPink]
2008-03-14 14:37
#6

Jag träffade på en kille på internet när jag precis hade fått mina systerdöttrar Ebba och Linnea. Hans syster skulle få tvillingar ett par månader efter min syster. Han fick systerdöttrar också, Elsa och Nora. Jag tyckte att det var lite roligt att vi bägge två fick systerdöttrar som var tvillingar. :)

Annons:
giffan
2008-12-20 12:56
#7

Jag ryser när jag läser det du skriver.

Hoppas inte mina tvilling pojkar har så starka band!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

silo
2010-09-02 19:24
#8

Vad kul! :)

Upp till toppen
Annons: