Annons:
Etikett12-köpes-säljes
Läst 2419 ggr
PimTheGreat
3/11/11, 8:31 AM

tvillingvagn

vilka tvillingvagnar har svängbara framhjul och att man kan ha pojkarna sittandes mot sig när de är i sittdel? hittar bara där man har de ifrån sig och det känns konstigt att ha det när de är så små. har det så idag på min carena vagn…eller finns det någon där man kan välja vilket man vill ha utav det??

tacksam för råd!

Annons:
giffan
3/14/11, 10:49 AM
#1

När jag letade vagn så hittade jag en där man kunde ha en liggdel när de va små och då låg det mot en. Sen kunde man byta till en sitt del när de blev större… och då satt de ifrån en. Jag valde nu inte en sån vagn för den vart lite klumpig att ha med i bilen. Jag valde helt en vagn som var enkel att packa ihop och lätt att ta med. Det var jag glad över många gånger.

När man väljer tvilling vagn tycker jag att man ska tänka på att man kommer använda vagnen så mycket mera än om man bara har ett barn, Så bättre att lägga lite mera på en vagn och få en riktigt bra.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

PimTheGreat
3/21/11, 1:46 PM
#2

#1 jo det förstår jag. Mina pojkar är nu 7 mån och sitter i sittdel på vagnen, men de sitter ifrån mig. Hade velat ha de mot mig nu i början men hittar ingen sån tvillingvagn. Känner att jag inte riktigt ha koll på dem när de är ifrån mig… sen behöver jag svängbara hjul pga min nacke och rygg.

giffan
3/21/11, 2:35 PM
#3

#2 På min vagn var det som ett fönster i sufletten. Man kunde ta bort som typ ett skynke, så man kunde se barnen jätte bra.

jag letade nämligen oxå efter en vagn där man har barnet mot sig, men hittade ingen som var smidig nog.

och man vänjer sig att ha dem ifrån sig..

Min vagn var oxå så att man kunde fälla ner så det blev iprincip liggvagns stuk på sitt delen, och det var varsit ordentligt bälte tillvarje barn. Jag var super nöjd med vagnen. Och bättre var att man kunde fälla ihop den så den blev helt platt, och den vägde inte alls mycket.

Ska leta på en bild så ska du få se den… För det var verkligen det bästa jag köpt till mina tvillingar!

man använder vagnen så mycket att man ska verkligen köpa en som passar tycker jag.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: