Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 2499 ggr
giffan
4/15/11, 9:31 PM

Några tvillingar här?

Är det några tvillingar här?? Det är så tyst på sajten. Jag vet inte vad ni önskar av sajten, så skriv gärna någon lite rad.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
Ellisawesome
7/12/11, 9:24 PM
#1

Jag har en tvilling :)

[Wera]
7/20/11, 8:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag är tvåäggs tvilling! Glad Här är jag och min tvillingsyster, 5 dagar gammal bild Tungan ute Är vi lik? Flört

Jag vänster, syrran höger.

giffan
7/20/11, 10:31 PM
#3

#2 Nä så jätte lika är ni inte tycker jag…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Mari
7/20/11, 10:48 PM
#4

Här är jag!

Har en tvillingbror :-)

men är inte så aktiv på sajten, är nog inte sådär överintresserad av just detta ämne tvillingar, tycker faktiskt inte att det är så himla speciellt att vara just tvilling heller :-P

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

giffan
7/20/11, 11:13 PM
#5

#4 Det är nog för att du är tvilling du säger så… Jag tycker tvillingar är mycket speciella, och njuter av att se massa tvillingar..

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Mari
7/20/11, 11:21 PM
#6

#5 Ja, antagligen :-) För mig är det världens naturligaste sak eftersom jag alltid varit tvillig men vet att de flesta som "bara" har vanliga syskon eller inga syskon alls tycker det är jätteintressant oftast

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
giffan
7/20/11, 11:48 PM
#7

#6 MIn ena tvilling sa till mig häromdagen  att han tyckte nog inte att han ville vara tvilling längre, han va lixom trött på det…

Så jag förstår hur du tänker.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Mari
7/21/11, 9:45 AM
#8

#7 Haha så har jag också känt flera gånger Tungan ute

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Wera]
7/21/11, 10:55 AM
#9

#3 Tycker inte jag heller! =) Men vissa blandar ihop oss :S (sånna som inte umgås med oss ex)

Jätte många har frågat mig om det är kul att vara tvilling osv. men jag som är tvilling tycker inte det är något speciellt. :P

giffan
7/21/11, 11:10 AM
#10

Fast ni som är tvillingar tycker ju så för att ni inte vet annat om man säger så..

Jag kan inte låtabli att tycka att tvillingar är häftiga!

Jag som inte är tvilling önskade alltid att jag hade en tvilling..

Fast jag och min bror som är adopterade skiljde det bara 2½månad på oss så vi är ju nästan som tvillingar, fast ändå inte…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

[Wera]
7/21/11, 12:53 PM
#11

#10 "Fast ni som är tvillingar tycker ju så för att ni inte vet annat om man säger så.." Ja absolut =) Andra som inte är tvilling brukar önska att dom var det ^^

pillanochjossan
8/1/11, 1:52 PM
#12

Jag är tvilling Glad tänkte om ni vet något om det finns tvilling träffar i sverige? vi skulle jätte gärna vilja gå på en sån!

lord lucius of the dark
#13

jag är tvilling..

Annons:
giffan
8/2/11, 7:21 AM
#14

#12 Svenska tvillingförbundet brukar fixa med sådant ibland. Vi var med på en sån när våra tvillingar föddes-99

Annars kanske vi här på sajten kunde fixa något…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

pillanochjossan
8/3/11, 8:26 AM
#15

#14 Jag trodde Svenska tvillingförbundet bara var för föräldrar till tvillingar… Det är ju inte så kul att komma som 20 åring till en träff som bara är för barnSkäms hehe men har ni haft träffar här förut? är det ngn som varit på tvillingträff ngn gång?

lord lucius of the dark
#16

Jag undrar faktiskt samma sak.

giffan
8/4/11, 9:26 AM
#17

#15 Det kanske e mera till föräldrar, jag är inte med där längre faktiskt.

Vi har inte haft någon träff här via sajten förut, men om vi skulle försöka skaka igång något…

Jag kan fixa ett meddelande som går till alla medlemar här om att vi försöker fixa någon träff…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

angelpe86
8/12/11, 5:18 PM
#18

Jag är en två äggs tvilling Skrattande

Caramelbrownie
9/11/11, 9:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Enäggs tvilling har ni här! (Mor och far är oxå med, och ja jag har färgat håret!)

Att skriva, är att måla med ord...

medarbetare på Fantasy iFokus

giffan
9/11/11, 11:33 AM
#20

#19 Vad fina ni är! Är du ljus el mörk?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: