Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 1802 ggr
LillaBenice
2011-04-17 23:23

Min väns mamma är gravid.

hejsan min vän som är lika gammal som mig(15) hennes mamma väntar tvillingar..detta blir tredje året irad som hon får tvillningar..hehe. Tvillingarna heter Börjar från dom älsta små hehe alltså inte min vän
Evengeline,Josephine och Isaac,Elian och båda dom är enäggs och dom här två som kommer nu är Flickor också dom ska heta Emma och Nila:) Tycker det är lite cool och ja jag har familjens tillstånd till att skriva detta:)

Annons:
giffan
2011-04-22 08:19
#1

Härligt! Hoppas att de har en stor bil och ett stort hur Flört

Om du får för familjen, berätta gärna hur det går när bebisarna kommer..

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

LillaBenice
2011-05-07 20:00
#2

Nu är Emma och Nila ute:) dock vart inte förlossningen som de tänkt sig..men nu är de friska och krya.det som hände var att Deras mamma Trillade ner förtrappen och när ambulansen kom så var hon medvetslös.väl inne på sjukhuset så blir det AKUT kejsarsnitt,Och ena läkaren har lite för brottom med Nila som dom då inte visste om hon var vid liv med nar han då ska "få upp" henne så händer det navelsträngen sitter så många varv runt halsen att dom inte kan få upp henne.dom måste alltså få bort navelsträngen först..men hur? dom lyckas lösa det tillslut och dom fick stanna på sjukhuset lite längre än planerat.

 ♥27 April 2011♥
♥Välkomna Emma och Nila att se dagens ljus:)♥

giffan
2011-05-08 00:49
#3

#2 Snacka om dramatik!! Jösses..

Tur att allt har gått bra iaf.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

LillaBenice
2011-05-10 21:07
#4

Ja,dt är erkligen skönt.dom är huuur söta som hällst precis som alla andra i den familjen med då;P

Upp till toppen
Annons: