Annons:
Etikett05-att-vara-tvilling
Läst 3705 ggr
JennieMichelle
2011-09-14 21:34

Förlorade min tvilling..

När jag var två månader gammal förlorade jag min tvilling..
Det har gnagt i mitt bakhuvud sen jag var barn och fick reda på det. Själv har jag alltid känt att jag saknat en del av mig själv, som om jag inte var hel. När jag fick svar på det visste jag inte om jag ville veta. För det gör ondare än någonsin. Jag bestämde mig för att kolla på filmen ''Jag saknar dig'' för att se om jag kan finna nåt svar men det gjorde bara ondare och jag fick storma ut från biosalongen, och folk stirrade. Kände mig som ett freak om man säger så..

Hur kan jag komma över det här??

Annons:
giffan
2011-09-17 22:36
#1

Jag ahr faktiskt ingen aning… Men du bör nog försöka hitta någon att prata med iaf.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

[MikeW]
2011-09-25 17:52
#2

Låter som att du har det väldigt jobbigt just nu, men så du vet

din tvilling är inte borta.

Jag kan ta kontakt med dom på andra sidan, och vad jag har lärt mig av det är att dom som försvinner, vänner, familj, släktingar eller dom man bryr sig om aldrig riktigt försvinner när dom är borta.

Om du letar inne i ditt hjärta så kommer du hitta din tvilling.

Tänk så här. När kroppen dör, då går själen till ett annat ställe, vissa kallar det himlen, andra säger inget, dom tror att när man dör så existerar man inte längre, Det är inte sant.

Själen är kvar och vandrar på jorden. När man dör, då har man ett val.

Man kan leva kvar på jorden, eller komma till ett bättre ställe.

Och din tvilling, är med dig hela tiden och har alltid varit det.

Det kanske bara är svårt att hitta henne/han.

Folk som jag, som kan ta kontakt med dom på andra sidan är väldigt kännsliga och vi kan känna av själarna och se vad dom har gått igenom och vissa kan tillockmed känna av varför dom är kvar på jorden.

Men, din tvilling är inte borta! hennes/hans själ är kvar! Du kanske inte kan ta kontakt med denna själ, men leta i ditt hjärta och du kommer få svar på allt!

Ifall du behöver prata så finns jag <3 =)

Skicka ett Pm till mig ifall du vill prata, Kram!

Mvh Mikael.

rebekalukas
2011-10-08 18:59
#3

hej

jag är själv tvilling och min tvilling dog i magen. Det är något som alltid finns med mig och som ibland blir jobbigt. Jag har alltid vetat att jag hade en tvilling.

Jag känner mig ensam ibland och att något saknas. konstigt hur påtaglit det kan vara fast jag aldrig har sett min tvilling.

Men samtidigt så känner jag mig aldrig ensam, min tvilling är med mig.

Själv har jag två egna barn, men jag önskar verkligen att själv få tvillingar. Tror att önskan är så stark eftersom jag inte själv fick upplevad det.

Prata med dina närmaste, berätta vad du känner.

kramiz

Upp till toppen
Annons: