Annons:
Etikett05-att-vara-tvilling
Läst 2472 ggr
chelseakid3600
2/25/12, 1:59 PM

Undersökning

Hejsan, jag jobbar med att undersöka hur lika enäggstvillingar är och lite allmänt om oss enäggstvillingar; jag söker enäggstvillingar som är villiga att delta i intervjuer (sker via mail.) Det skulle betyda oerhört mycket om ni skulle vilja delta, det tar inte speciellt lång tid.

Om ni vill delta som jag tycker alla enäggstvillingar som läser detta bör göra :) så skriv antingen eller mail här under eller skicka er mail adress till axel.ronaldo@hotmail.com

MVH Axel A

Annons:
giffan
2/28/12, 10:03 PM
#1

Om du skulle skriva en personlig presentattion om dig så skulle du säkert få flera svar tror jag.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

chelseakid3600
3/5/12, 12:17 AM
#2

Här kommer en presentation i förhoppning om att någon blir intresserad av mitt projekt. Mitt namn är som sagt var Axel och jag bor utanför Malmö. Jag är ett sportfreak och älskar framförallt fotboll, både att se men mest spela naturligtvis. Jag går gymnasie i Lund (3.an) och gör nu ett projektarbete angående hur lika vi enäggstvillingar egentligen är. Inret inte yttret. Dock är det så att jag behöver frivilliga enäggstvillingar att intervjua.

Ni får mer än gärna ta del av mitt arbete när det är färdigt, om ni är intresserade så skriv antingen er mailadress här undertill eller skicka ett mail till axel.ronaldo@hotmail.com.

Det skulle betyda extremt mycket för mig om någon vill! Spelar ingen roll vilket kön eller vilken ålder.

MVH Axel

Upp till toppen
Annons: