Annons:
Etikett16-ot-off-topic
Läst 3205 ggr
giffan
3/30/12, 10:51 PM

Något att berätta...

Här kan man skriva om allt mellan himmel och jord. Vad det är för väder kan vara kul att se hur det är i övriga landet.. Eller vad ni ska göra under dagen, eller vad ni har gjort under dagen. Ja som rubriken lyder, något att berätta, berätta här..

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
giffan
3/30/12, 10:53 PM
#1

Här (Lindesberg) Har det varit alla väder samtidigt idag.

Helt plötsligt blåste det upp, sen både snöa, haglade och regnade det samtidigt, och på det så sken solen… Lika fort som det kom, lika fort slutade det. Lite läskigt faktiskt..

Annars har det varit friska vindar och lite kyligt.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

giffan
5/7/12, 1:25 PM
#2

Hur har ni det ute i landet? Här är det kyligt men solen tittar fram.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

AdelinaH
5/11/12, 2:22 PM
#3

Här (V-ås) har det spöregnat i några dagar, riktigt skönt för min pollenallergi. Och mysigt, fast jag inte har varit ute sen i Tisdags. :s

Jag är nämligen jättesuperbomb-förkyld.. Men det värsta är över, det var värst i Onsdags D:

Ha en trevlig dag! Flört

giffan
5/13/12, 10:21 AM
#4

#3 Jag är så tacksam för att jag slipper det där med allergi… Tycker verkligen synd om er. Tur att det inte är pollen hela året runt.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

AdelinaH
5/13/12, 11:43 AM
#5

#4 Men halvaåret.. Har inte bara björk utan gräs också.. :( Men gräsallergin har blivit något bättre, så jag är ganska glad.

giffan
5/13/12, 11:23 PM
#6

Fy vad jobbigt. När jag var liten var jag tydligen allergisk mot gräs, mjölk och jordgubbar. Men nu klarar jag mig, är inte allergisk mot något.. förutom folk som ljuger och liknande...Tungan ute

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
AdelinaH
5/14/12, 9:47 AM
#7

Haha, ja det blir nog bättre med åren :)

smillasol
9/5/12, 9:02 PM
#8

Jag har ridit min underbara polle idag ;)

giffan
9/5/12, 11:22 PM
#9

#8 åå vad härligt. vad har du för häst?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: