Annons:
Etikett15-tyck-till
Läst 3956 ggr
bebislycka
2012-04-23 04:49

Namn igen, hehe

Är gravid med tvillingar i vecka 34. Våra barn heter Angelica och Benjamin och i juni ska de få en lillebror och en lillasyster. Vad ska deras syskon heta?

Vi har lite svårt att bestämma oss.. De tre översta är korta namn jämfört med Angelica och Benjamin, så på det sättet skulle Adrian och Ariannah passa bättre. Men vi gillar alla och jag vet inte.. Svårt det här!

Så hjälp till och säg vad ni tycker!

Mannen är italienare, därav namnen, hehe.

Annons:
giffan
2012-04-23 11:34
#1

Adrian och Leah

Tycker Ariannah verkar lite krångligt.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Moalinn
2012-05-06 01:54
#2

Jag tog Noel och Leah då det lät väldigt bra tillsammans med Benjamin och Angelica. Men även det giffan sa, Adrian och Leah skulle också fungera men tycker verkligen inte (förlåt) Ariannah tillsammans med Adrian. De blir allt för lika för min smak.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

JustMySelf
2012-05-29 17:01
#3

Jag tycker om namnen Adrian och Adriannah, men precis som #2 tycker jag de är alldeles för lika. Så jag tycker Adrian och Leah, tycker de passar bra ihop, de är fina både var för sig och tillsammans Glad

Michaela-N
2012-06-20 23:13
#4

Jag valde annat - för sådana beslut tycker jag att man ska ta själv med sin partner, det ska ingen annan bestämma åt en Glad

MorganJack
2012-07-27 15:34
#5

Om jag hade tvillingar skulle jag nog inte tänka så mycket på vilka namn som passar ihop, uatn namn som jag tycker är fina bara…

Jag tycker att era förslagsnamn är fina, men kanske lite för lika varandra… tvillingar brukar känna sig väldigt lika, om man kanske ännu mer tas som samma person om man har lika namn…

Om man ska tänka på vad som passar med Benjamin och Angelica så gillar jag väldigt mycket Veronika/Veronica, det passar rba ihop. Och Alexander/Sebastian kanske?

[bamsen]
2012-07-28 09:08
#6

Av era förslag tog jag solklart Noel & Lily, två av mina absoluta favoritnamn.
I tvillingväg tycker jag inte det ska bli så mycket "Piff&Puff"känsla (ex. Luca + Luna)

Ett namn som passar båda könen som jag tycker är jättefint och som passar bra med syskonens namn (och fint med Adrian) är **Dominique  Glad
**andra förslag kanske kan vara

FLICKA
Leonie
Malva
Paula
Cornelia
Rosalie

POJKE
Johannes
Elliot
Matheo
Valentino
Vincent
Theodore

EDIT: Sett att ni var beräknade i Juni, hur blev det? :)

Annons:
[Devya]
2012-07-30 18:03
#7

Vad blev det för namn?:)

Tokyo
2012-08-26 00:41
#8

Jag älskar namnet Vendela av någon anledning.. och Noel är fint.

patronsaint
2012-10-09 15:31
#9

Leon och Lilly tycker jag hade varit fint Skrattande

I want to be like the patronsaint of reality.

bebislycka
2012-10-10 07:44
#10

Det blev Adrian och Bianca. De föddes den 24/5 <3

giffan
2012-10-10 11:30
#11

Snyggt! Får vi se bilder??

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: